تنها سرویسی که رایگان اینکارو انجام میده گوگل درایو هستش
مراحل زیر رو دنبال کن
1.توسط مرورگر خود در کامپیوتر وارد وبسایت گوگل درایو شوید.
https://www.google.com/drive (باید روی گزینه go to google drive بزنید)
2.اطلاعات حساب کاربری خود را وارد کنید.
3.با باز شدن صفحه سرویس، برای ساخت پوشه جدید روی New کلیک کنید.
4.گزینه Folder را انتخاب و سپس نام پوشه جدید را وارد کنید. در آخر روی OK کلیک کنید.
5.پوشه تازه ساخته شده را باز کنید و سپس عکس یا عکسهای حاوی متن را با درگ و دراپ در گوگل درایو آپلود کنید.
6.روی تصاویر کلیک راست کنید و سپس از بخش Open with، گزینه Google Docs را برگزینید.
7.در صفحه جدید، محتوای متنی موجود در عکس برایتان نمایش داده میشود و میتوانید آن را کپی کنید. در این صفحه از بخش File، گزینه Download as و سپس Microsoft Word را برگزینید.